Bons resultats dels atletes locals al Campionat de Catalunya de Clubs d’atletisme

Els atletes santfruitosencs brillen al campionat català de clubs

Laia Candaliga
Lectura de 1 min

Aquest cap de setmana s’ha disputat el Campionat de Catalunya de Clubs d’atletisme, una cita destacada dins el calendari esportiu català. Els atletes santfruitosencs han tornat a demostrar el seu alt nivell competitiu amb grans actuacions en diverses proves.

- Anunci patrocinat -

En la categoria femenina, Mar Santanach ha brillat amb llum pròpia aconseguint una excel·lent primera posició, mostrant força, tècnica i determinació per situar-se al capdavant de la seva prova.

Per la seva banda, Pau Santanach ha signat una molt bona actuació amb una cinquena posició, deixant clar que és un competidor constant i amb molt potencial de cara a futures competicions.

També cal destacar la Glòria Amella, que ha estat tercera amb el seu equip a la prova de relleus 4×400 metres, en una cursa molt emocionant i plena d’adrenalina que ha posat a prova la resistència i la coordinació dels equips participants.

Aquests resultats reforcen la bona feina que s’està fent des del club i l’alt nivell dels atletes, que continuen deixant el llistó ben alt en totes les competicions en què participen.

Comparteix aquest article
Deixar un comentari

Segueix-nos

En paper i/o en digital
Escull el format que més t'agradi