L’equip sènior de voleibol de l’ASFE va aconseguir aquest cap de setmana una treballada i valuosa victòria a la pista del Cecell Lleida, imposant-se per 2 sets a 3 en un partit intens i molt disputat.
Les santfruitosenques van sortir a pista amb molta determinació i van dominar els dos primers sets, situant-se amb un clar 0-2 al marcador. Tot i això, l’equip de Ponent no va abaixar els braços i, empès pel seu públic, va reaccionar per igualar el partit i forçar el cinquè set decisiu.
En el set definitiu, l’ASFE va mostrar caràcter, serenor i solidesa en els moments clau, acabant-se imposant per tancar una victòria ajustada però merescuda.
Aquest triomf suposa la vuitena victòria en vuit partits per a les santfruitosenques, que es mantenen líders de la classificació i confirmen el seu gran moment de forma.
Laia Candàliga
