L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages amortitzarà prop d’un milió d’euros de deute i estalviarà 15.000 euros anuals en interessos

Comunicació Ajuntament Sant Fruitós de Bages
Lectura de 1 min

L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages destinarà 950.722 euros procedents del romanent de tresoreria de l’exercici 2025 a l’amortització anticipada de deute municipal. Aquesta operació permetrà reduir l’endeutament del consistori i comportarà un estalvi d’uns 15.000 euros anuals en el pagament d’interessos.

- Anunci patrocinat -

La mesura és possible gràcies als resultats positius de la liquidació pressupostària de 2025, que ha registrat una capacitat de finançament positiva. Aquest context econòmic favorable permet a l’Ajuntament destinar una part dels recursos disponibles a reduir el deute existent i reforçar la salut financera de la corporació.

L’amortització anticipada contribuirà a disminuir la càrrega financera municipal i a alliberar recursos que, en els propers exercicis, podran destinar-se a la millora dels serveis públics i a noves inversions per al municipi.

Comparteix aquest article
Deixar un comentari

Segueix-nos

En paper i/o en digital
Escull el format que més t'agradi