Sant Fruitós de Bages recorda la figura d’Alfred Figueras amb una ofrena floral en el dia del 45è aniversari de la seva mort.

Sant Fruitós de Bages recorda Alfred Figueras amb una ofrena floral al 45è aniversari de la seva mort

Comunicació Ajuntament Sant Fruitós de Bages
Lectura de 1 min

L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages celebrarà una ofrena floral en record a l’il·lustre veí Alfred Figueras aquest dijous 9 de gener, en motiu del 45è aniversari de la seva mort.

- Anunci patrocinat -

Aquest acte, obert a tota la ciutadania, es realitzarà a ¼ de 9 del matí davant el bust en homenatge a la seva figura a la plaça que porta el seu nom.

Alfred Figueras va néixer a Sant Fruitós de Bages l’any 1898 i va morir a Barcelona l’any 1980. Al llarg de la seva vida va destacar com a pintor i gravador deixant un gran cúmul d’obres d’alt valor pictòric.

El 13 de setembre de 2018, amb motiu de l’Any Figueras que se li va dedicar a Sant Fruitós de Bages, va ser proclamat fill il·lustre del municipi.

Comparteix aquest article
Deixar un comentari

Segueix-nos

En paper i/o en digital
Escull el format que més t'agradi