L’Esbart a Artesa de Segre

L’Esbart Som Riu d’Or brilla a la Nit de la Sardana

Som Riu d'Or
Lectura de 2 min

El passat dissabte 24 de gener al vespre, l’Esbart Som Riu d’Or va actuar a la Cloenda de la 30a Nit de La Sardana.

- Anunci patrocinat -

La Nit de la Sarda és una festa anual organitzada per la Federació Sardanista de les Comarques de Lleida conjuntament amb l’Ajuntament i l’Agrupació Sardanista del poble que l’acull. La trobada reuneix balladors, colles, músics i públic en general i serveix per fer entrega dels Premis Sardalleida i Premis Rotllana que reconeix la tasca de persones o entitats en la promoció de la sardana. També s’hi celebra la cloenda del Campionat de Colles Sardanistes de la Terra Ferma, reconeixent totes les colles participants i les guanyadores de cada categoria.

I després de tots aquests reconeixements i entrega de premis, a 2/4 de 8 del vespre a la Sala Cubbtural del centre cultural, plena i amb un públic entregat, l’Esbart Som Riu d’Or i la Cobla La Principal del Llobregat van fer un espectacle de fusió de música per a cobla i dansa.

L’Esbart del nostre poble, que ja va sent bastant conegut arreu de Catalunya gràcies a les seves actuacions arran dels diferents certàmens d’Adiflok on ha participat, va fer una actuació espectacular com ja ens té acostumats, i va fer aixecar el públic dempeus en diverses vegades rebent llargs aplaudiments.

També s’ha de destacar que la Cobla La Principal del Llobregat va fer una interpretació perfecta de tots els balls i la bona sintonia entre cobla i esbart va quedar demostrada durant tota l’actuació a dalt de l’escenari.

Comparteix aquest article
Deixar un comentari

Segueix-nos

En paper i/o en digital
Escull el format que més t'agradi