Sant Fruitós de Bages celebrarà el tercer Esmorzar Empresarial el divendres 19 de setembre, a partir de 2/4 de 10 del matí, al nou centre empresarial municipal situat al Polígon Industrial Casanova (c/ Montsant, 10).
Aquesta trobada té com a objectiu posar en comú els projectes en què participa l’Ajuntament, presentar propostes de futur i fer una valoració de les actuacions ja realitzades en l’àmbit del desenvolupament econòmic i dels polígons industrials.
La sessió es planteja com una nova oportunitat per enfortir el teixit empresarial local, generar espais de col·laboració entre empreses i institucions, i impulsar iniciatives que contribueixin al creixement econòmic del municipi.
A més, celebrar l’acte al nou centre empresarial permetrà als assistents conèixer de primera mà aquestes instal·lacions impulsades pel consistori.
Les empreses interessades poden confirmar assistència a través del formulari següent:
https://forms.gle/8y9Sv6QMwtrWRTk19
Per a més informació, es pot contactar amb l’Oficina de Promoció Econòmica i Ocupació al correu o trucant al 93 878 97 02.
