0 Shares 730 Views

25 de gener de 2018
730 Views

El projecte
Els nens i nenes de cicle superior vam fer un projecte sobre Montserrat. Cada grup de projecte feia un tema sobre la muntanya. Per exemple: n’hi havia uns que feien la Moreneta, altres que feien els transports. . . L’objectiu del projecte era fer un reportatge. Els passos que vam seguir van ser: buscar informació del tema que havíem de fer, preparar l’escaleta del vídeo, gravar i editar el vídeo.

Excursió a Montserrat
El dia 5 de desembre vam anar d’excursió a Montserrat. Vam pujar amb el tren cremallera i durant el viatge vam gravar la felicitació de Nadal de TV Paidos. Un cop a dalt ens vam dividir per grups per gravar i per fer fotos per al nostre reportatge de Montserrat. Vam poder visitar diferents llocs com l’escolania, la basílica, la plaça, el mirador i altres llocs interessants.

Visita a l’escolania
Tots els alumnes de cicle superior vam poder fer una visita guiada a l’escolania. Ens van ensenyar el pati, les habitacions, el gimnàs, les classes, les aules de música i també altres sales on poder fer deures, veure la televisió, llegir o jugar

Vam veure fotos dels viatges que els escolans han fet per anar a cantar a llocs com Xina, Japó, Moscou i molts altres.

Al final de la visita vam poder veure com els escolans es vestien i escalfaven la veu per anar a cantar la Salve i el Virolai. Tot seguit vam entrar a la basílica pel mateix lloc per on entren els escolans i vam poder veure com cantaven.

Edició dels vídeos
Després de l’excursió, ja a l’escola, vam fer les gravacions d’àudio i de veus en off necessàries. L’edició final la vam fer amb el Chromebook utilitzant una aplicació online que permet treballar en equip que es diu Wevideo. El resultat final es va emetre pel canal Paidos TV, un tipus de Youtube propi de l’escola.

Després de les vacances de Nadal vam poder veure el resultat final del muntatge de tot el projecte que van preparar els professors. Els nostres reportatges es podran veure al canal Paidos TV.

Escola Paidos

Deixa el teu comentari:

El teu correu electrònic no sortirà publicat

Més articles de la categoria