Pla de Lectura Municipal

Desenvolupament del Pla de Lectura Municipal per a Sant Fruitós de Bages

Redacció
Lectura de 1 min

El passat dimecres dia 3, a la Biblioteca Municipal es va reunir l’últim grup de treball per desenvolupar la tercera línia estratègica del Pla de Lectura Municipal.

- Anunci patrocinat -

En aquesta reunió es van debatre aspectes com ara involucrar les institucions i entitats locals en el foment de la lectura, estrènyer la col·laboració amb els mitjans de comunicació locals amb noves seccions dedicades a la lectura, promoure els autors locals, programar cursos d’escriptura, contes col·laboratius, engegar altres línies de clubs de la biblioteca i també posar en valor els sabers dels ciutadans.

El Pla de Lectura Municipal, és un recurs de la Diputació de Barcelona, subvencionat per la Generalitat, per donar suport a les biblioteques a l’hora d’impulsar la lectura als seus respectius municipis, millorar els hàbits lectors, enfortir i crear vincles socials i culturals i acostar la lectura a nous públics.

Aquest pla, un cop redactat, serà una eina que haurà d’ajudar a millorar en qualitat i quantitat la lectura al nostre poble.

Comparteix aquest article
Deixar un comentari

Segueix-nos

En paper i/o en digital
Escull el format que més t'agradi