Davant d’aquests fets, agents de Seguretat Ciutadana i de l’Àrea Regional de Recursos Operatius (ARRO) van entrar a registrar l’establiment. A la part més interior del local els mossos van observar tres taules separades on s’estava jugant al pòquer. A cada taula hi havia entre cinc i sis persones amb fitxes de pòquer i cartes, i amb el corresponent tapet per jugar. També es van intervenir 630 euros en efectiu.
Els agents van comissar tot el material destinat al joc i van informar les persones que jugaven i als seus organitzadors que quedaven denunciats administrativament per la Llei 15/1984, de 20 de març, del joc.
Les sancions econòmiques previstes pel règim sancionador del joc són de fins a 30.000 euros en el cas dels jugadors i fins a 600.000 euros en el cas del responsable del local.