El passat dimarts 1 de novembre els pisos de dos blocs del barri de La Natura van ser desallotjats per una amenaça d’explosió en una vivenda.
Els fets van passar pocs minuts abans de les 5 de la tarda quan un veí va rebre la trucada d’un altre veí amenaçant de fer volar el pis en uns minuts.
Ràpidament, van desallotjar l’edifici i un ampli desplegament dels equips d’emergència van acordonar tot el barri fins que passades un parell d’hores van entrar amb força al pis del veí per endur-se’l a l’hospital.
Segons els veïns fa mesos que el barri viu amb el cor encongit, ja que aquest veí de 71 anys i amb problemes de salut ha provocat anades i vingudes de la policia per petits aldarulls que s’han agreujat des que serveis socials, fa un mes, van treure la mare de 91 anys del pis per ingressar-la a la residència.
Els veïns, van poder tornar a casa passades dues hores amb el neguit de què passarà quan aquest veí tingui l’alta hospitalària i torni a casa seva.
Redacció.
