David Checa acaba onzè a Suzuka

David Checa acaba 11è a les 8 hores de Suzuka

Jaume Grandia
Lectura de 2 min

Es va disputar al Japó, la tercera prova del campionat del món de resistència de motociclisme, “les 8 hores de Suzuka”, que va comptar amb la participació de 55 equips, 36 de la categoria EWC i 19 de la Superstock.

- Anunci patrocinat -

Es van imposar en aquesta 46a edició, l’equip japonès d’Honda HRC amb Takumi Takahashi i Johann Zarco que van donar 217 voltes al mític circuit de Suzuka. Era la 31a victòria del constructor japonès, la setena vegada per Takahashi (record), i la segona per Zarco. El segon lloc fou per l’equip de Yamaha Racing Team (Nakasuga-Miller-Locatelli) i el tercer pels actuals campions mundials el Yoshimura SERT Motul (G.Black-E. Masson-D.Linfoot).

El pilot santfruitosenc David Checa Carrera amb l’equip ERC BMW Endurance Team, junt amb els seus companys el francès Kenny Foray i l’ucraïnès Illya Mykhalchyk, va ocupar l’onzena posició, després de sortir del 22è lloc de la graella.

Es van classificar 41 equips, entre els abandonaments destacats hi ha la dels equips Yart-Yamaha, que encara lidera el campionat, i el d’Honda France.

La classificació provisional del campionat, després de 3 proves:

  1. YART – YAMAHA (Hanika – M.Fritz -J .O’Halloran) 88 punts
  2. BMW MOTORRAD (M.Reiterberger –  Guintoli -S.Odendaal) 87punts
  3. KAWASAKI W.TRICKSTAR (M.Di Meglio – Ramos – G.Leblanc) 83 punts
  4. YOSHIMURA SERT MOTUL (G.Black – E. Masson – D.Linfoot)   73 punts
  5. ERC #6 BMW (I.Mykhalchik –  Foray – D.Checa) 68 punts

La darrera cursa d’aquest campionat serà el 20 de setembre, “el Bol d’Or”, que tindrà per escenari el circuit francès de Paul Ricard a Le Castellet.

Comparteix aquest article
Deixar un comentari

Segueix-nos

En paper i/o en digital
Escull el format que més t'agradi