El barri de la Rosaleda de Sant Fruitós de Bages es prepara per celebrar, un any més, el Castaween, una festa que combina la tradició de la Castanyada amb l’ambientació i les activitats pròpies de Halloween.
La celebració tindrà lloc el dissabte 7 de novembre a partir de les 6 de la tarda amb el tradicional truc o tracte. A les 7 tindrà lloc la castanyada gratuïta i a partir de 2/4 de 8 s’obrirà el passatge del terror, una de les propostes destacades de la festa, amb una entrada de 3 euros.
Durant tota la tarda, també hi haurà servei de bar i venda de frankfurts.
Per facilitar el desenvolupament de la festa, el barri romandrà tancat al trànsit a partir de 2/4 de 6 de la tarda. Es recomana als visitants utilitzar les zones d’aparcament habilitades als polígons de El Grau i Casa Nova.
El Castaween està organitzat per l’Associació de Veïns del barri i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages.
