Participativa festa del Comerç al Carrer

Redacció
Lectura de 2 min

El passat dissabte 5 de novembre l’Associació de comerciants de Sant Fruitós de Bages – Sant Fruitós Comerç Actiu, vàrem portar a terme la quarta edició de l’acció de dinamització comercial Comerç al carrer. La jornada va ser durant tot el matí, des de les 9,30h, fins les 13,30h, en que vàrem gaudir d’un molt bon temps i magnífic ambient comercial.

- Anunci patrocinat -

El comerç va sortir al carrer per oferir els seus millors productes, vàrem gaudir de la xaranga Màgic de Sallent, vàrem repartir més de 200 paperines de castanyes entre els nostres compradors  i vàrem rebre una gran nombre de participants a la novetat d’aquesta edició, el concurs per gaudir en família “ENDREÇA EL COMERÇ DE SANT FRUITÓS”

Val a dir que hem sortejat entre tots els participants del joc, 50 € en vals de compra per gastar als comerços participants d’aquesta acció, el qual ha guanyat en Biel Genovart. Moltes felicitats!!

Moltes gràcies als i les comerciants, als veïns i veïnes del nostre poble i de la comarca, i a l’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages pel seu recolzament i col·laboració. I per fer d’aquest acte, un dissabte molt especial a Sant Fruitós de Bages.

ASS. COMERCIANTS de SANT FRUITÓS

 

ETIQUETES
Comparteix aquest article
Deixar un comentari

Segueix-nos

En paper i/o en digital
Escull el format que més t'agradi