422 dones s’han inscrit a la darrera convocatòria d’accés al cos de Bombers de la Generalitat, la xifra més alta mai assolida

Redacció
Lectura de 1 min
Per: Bombers

Aquesta convocatòria d’accés al cos de Bombers de la Generalitat ha anat acompanyada d’una campanya publicitària amb l’objectiu de fomentar-ne la participació de dones. Sota el lema “A prova de foc”, la campanya s’ha difós per diversos suports, mitjans i xarxes socials, i ha anat acompanyada per testimonis de bomberes per explicar les motivacions que els han dut a ser membres del cos, el seu dia a dia a la feina, i els valors que acompanyen la seva tasca, que s’allunyen de l’estereotipada imatge de la feina del bomber com una feina eminentment física.
Pel conseller d’Interior, “la feminització dels nostres cossos de seguretat i emergències és una necessitat real i urgent”.

- Anunci patrocinat -
ETIQUETES
Comparteix aquest article
Deixar un comentari

Segueix-nos

En paper i/o en digital
Escull el format que més t'agradi